Sparen voor het goede doel

Manege Paardoes

Met het team hebben we nagedacht over het goede doel voor het komende schooljaar.
We zijn het er over eens dat manege Paardoes een steuntje in de rug kan gebruiken.

Manege Paardoes is een manege waar (o.a.) mensen met een lichamelijke en/of geestelijke beperking kunnen genieten van paardrijden. Het is mooi om deze mensen te zien genieten van het contact tussen mens en dier.
In een 1 op 1 begeleiding worden er verschillende oefeningen gedaan en ga je op het einde van de les nog even genieten van een kleine buitenrit.

Alles draait om vrijwilligers. Jong en oud is van de partij. Iedereen hoort erbij, er zijn geen verschillen.

Wij steunen dit jaar met alle liefde manege Paardoes. Zo zijn zij in staat om weer een stukje onderhoud te plegen, de dieren te voeren, enz.

Elke maandagmorgen mogen (!) de kinderen een centje meenemen naar hun eigen klas. In elke klas zullen we sparen en hopen we aan het einde van het jaar een mooi bedrag te kunnen overhandigen.