Kledingbeurs en culifair

De Kinderkleding & Culifair komt er weer aan!

Op vrijdag 5 en zaterdag 6 april is er heel wat te beleven op onze school. Buitenom de verkoop van (zomer) kinderkleding en (buiten)speelgoed is er weer van alles te doen voor jong en oud. Een hoop gezelligheid op het plein wat u van ons gewend bent met o.a. het ponyrijden, schminken, lekker eten en drinken. Maar……er komt meer! Wat? Dat houden we nog even geheim. Houd de nieuwsbrief en onze Facebookpagina in de gaten voor de allerlaatste nieuwtjes!

We zijn weer hard op zoek naar vrijwilligers. Wij kunnen uw hulp goed gebruiken! U kunt u zich hiervoor aanmelden via klinketbeurs@outlook.com. Via dit adres kunt u zich óók inschrijven om kleding / speelgoed te verkopen.

Wij willen langs deze weg Neline van Belzen en Carina Meerman bedanken voor hun inzet en samenwerking de afgelopen jaren. Tevens verwelkomen wij onze nieuwe teamleden Marianne Meijers en Layla Aarnoutse. Twee dames die met frisse moed en boordevol ideeën met ons aan de slag gaan om ook deze beurs weer tot een groot succes te brengen!

Wij hebben er zin in, tot dan!

Desiree, Marianne, Layla en Marcia