Een speelheuvel voor ons achterplein

Onze school wil graag een nieuwe speelheuvel realiseren op het achterplein. En daarvoor vragen we uw hulp!

Het is belangrijk dat kinderen genoeg bewegen en voldoende worden uitgedaagd om zich spelenderwijs te ontwikkelen. Het huidige achterplein is verouderd en biedt deze gelegenheid en uitdaging onvoldoende. Daarom is er een werkgroep gestart bestaande uit ouders en leerkrachten om samen een plan op te stellen voor het nieuwe achterplein.

We willen graag een groen achterplein realiseren met o.a. een strandhoek, insectenhotel en… de blikvanger van het nieuwe achterplein wordt (hopelijk) een speelheuvel met glijbaan en kruiptunnel. Op de foto hieronder kunt u de speelheuvel zien. Klimmen, kruipen, de hoogteverschillen… Er zijn mogelijkheden te over voor de kinderen om te spelen en zich te ontwikkelen. Om de speelheuvel te realiseren is een behoorlijk bedrag nodig: € 12.500,-.
Een enorm bedrag, maar we hebben er alle vertrouwen in dat deze speelheuvel de kinderen de komende jaren veel speelplezier zal geven!

Door het organiseren van een kinderkledingbeurs en culifair, maar ook door het aanschrijven van verschillende fondsen en bedrijven is al een groot deel opgehaald. We missen nog € 4.000,-. Om de speelheuvel helemaal te kunnen bekostigen zijn we deze crowdfunding donatie actie gestart. Bij crowdfunding maakt een grote groep mensen, met een relatief kleine financiële bijdrage, een project mogelijk.

Het opgehaalde bedrag tot nu toe:

[upgm]

We willen de speelheuvel graag realiseren, maar zonder uw hulp redden we het niet. Daarom vragen we aan iedereen die dat maar wil, een bedrag te doneren. U kunt zelf het bedrag kiezen dat u wilt doneren.

Via onderstaande knop kunt u heel eenvoudig en veilig via iDeal een zelfgekozen bedrag doneren. Wij hopen op uw gift! Alvast hartelijk bedankt namens alle kinderen!

Alle donaties komen direct ten goede van het achterplein van de school. In de hal van de school hangt een donatiemeter. Hier houden we de opbrengst van de actie bij. De stand van de opbrengst zullen we ook regelmatig posten via social media.

U helpt ons enorm door dit bericht te delen en te verspreiden onder uw vrienden en familie!